5 טעויות קטלניות בביצוע אסטרטגית SEO שלך

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא נושא דינאמי שכל הזמן מתפתח בעידן השיווק הדיגיטלי, מקדמי האתרים הוותיקים עדיין מנסים לפצח את "הסוד" – האלגוריתם של גוגל ולהבין מה הגורם המשפיע ביותר על אסטרטגית SEO ועל הדירוג. טעויות בקידום אתרים הן דבר נפוץ שקורה לעתים קרובות וההשפעה שלהן גדולה מאוד.

עזבו את הזמן והמשאבים שהולכים לאבדון אלא הן יכולות לפגוע (בעוצמה!!!) בדירוג של האתר במנוע החיפוש גוגל. זו הסיבה העיקרית שלפני שבונים אסטרטגיית אופטימיזציה מוצלחת חשוב להכיר את הדברים שאסור לעשות.

 

Mobile-first: תחילת אסטרטגית SEO : התאמת האתר למובייל

בשנת 2018 – כל עסק חייב לדאוג שהאתר שלו יהיה רספונסיבי – מותאם מובייל! עובדה: בשנת 2017 כמות החיפושים שבוצעו מהניידים ברחבי העולם הייתה למעלה מ50%, ומספר זה רק ימשיך לעלות מכאן ואילך. העולם השתנה והנייד הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. לכן הדבר הראשון שבעל עסק צריך לבקש מבונה האתר/מתכנת הוא להתאים את האתר למובייל.

הוא כבר יעשה את זה בלי שתגיד לו, רק לוודא שכל האתר מותאם במיוחד דפי הנחיתה. אם אינך מכיר עיצוב אתרים ידידותי לנייד, זה הרעיון של האתר שלך להיות נגיש בעת צפייה במכשיר נייד. אתר מותאם למובייל עולה תוך 3 שניות, הכתב ברור וקריא לעין, המקשים לא צפופים מדי וכן הלאה למדריך המלא על התאמת אתר למובייל.

קלאב-נועה-תמונה-לאתר

 

תוכן לא איכותי

מעניין אם יצא לכם לשמוע את הביטוי "התוכן הוא המלך", אם לא, תשמעו אותו בקרוב מאוד. עדכון של גוגל שנכנס ב02/2011 כדי להלחם בתוכן זבל הוא פנדה. עד היום התוכן הוא מרכיב חיוני של כל אסטרטגיה SEO טובה לקידןם העסק שלך. כדי לנצל את כל היתרונות, אתה צריך לוודא שאתה מייצר תוכן איכותי שהקהל שלך ירצה לקרוא וכתוצאה מכך לבצע פעולות נוספות באתר.

עדכון זה חל על התוכן בכל האתר שלך – כולל דפי קטגוריות, מאמרים בבלוג, קטעי וידאו, מדיה חברתית, וכו'.

הפקת תוכן שהוא סמכותי וראלי יבנה אמון בקרב הגולשים שלך, וגם Google יבין שהאתר שלך רלוונטי בקרב הגולשים וכך הדבר יעזור לדירוג טוב יותר בתוצאות חיפוש ולקבל יותר תנועה. אם אתה מחפש דרכים לשפר את האיכות ואת האפקטיביות של תוכן SEO שלך, Yoast מספק מדריך יסודי כדי לעזור לך להתחיל וגם נותן נקודות לשיפור בתוכן דפי האתר.

הודעות-של-יוסט

 

מיקוד מילות המפתח הלא נכונות

אין אסטרטגית SEO מוצלחת שנבדקה ונמצאה נכונה ב100%. בתור בעל עסק/מקדם אתרים אתה צריך אם בחרת את מילות המפתח הנכונות עבור הנישה שלך.

אתה רוצה לבצע מחקר מילות מפתח קפדני כדי לדעת שאתה בוחר מילות מפתח שלא רק יביאו לך תנועה אלא את – התנועה הנכונה.

שילוב מילות מפתח נכונות באסטרטגיית SEO שלך יעזור לשפר את הדירוג שלך ב- Google ולהניע תנועה רלוונטית אל האתר שלך.

 

אי עמידה בשינויי אלגוריתם של Google

אם לא שמת לב, Google משנה כל הזמן את ההנחיות שלה כדי לספק למשתמשיה את דפי התוצאות הרלוונטיים ביותר למנועי החיפוש (SERPs). מעקב אחר עדכונים אלה יאפשר לך להתיישר לפיהם ולבצע אופטימיזציה נכונה באתר שלך. אי-עמידה בעדכוני אלגוריתם אלה עלולה להוביל לכך שהאתר שלך ייפגע בדירוגים או חמור מזאת לגרום לעונשים וזה מגיע לכך שהאתר לא יופיע בתוצאות חיפושים בכלל.

עם זאת, שמירה על השינויים של גוגל היא לא פשוטה כפי שזה נשמע. הדרך היחידה להישאר על גבי השינויים באלגוריתם היא לשים לב לדירוג האתר שלך ולפענח אם חלו שינויים דרסטיים כלשהם לאחרונה.

אם אתה לא חד הבחנה על שינויים שחלים במנוע החיפוש בהקשר לאתר שלך ואתה לא יודע לעקוב אחר עדכונים של גוגל יש כמה בלוגים שבעזרתם תוכל לדעת מה השתנה ומה ההנחיות המשוערות בהקשר לכך – Moz ו- Journal Engine Journal.

 

לא מבקר את האתר שלך באופן קבוע.

מה שאנשים רבים אינם מבינים הוא ש- אסטרטגית SEO הוא לא עבודה חד פעמית. תמיד צריך לעדכן ולשנות. ,תמיד יש טעויות טכניות מסוימות שעדיין יכולות לצוץ באופן בלתי צפוי. זה המקום שבו אתה נכנס לבקר את האתר שלך מדי פעם. ביצוע ביקורת יאפשר לך לזהות שגיאות טכניות שאולי פספסת בתהליך האופטימיזציה או עדכון כלשהוא שבצעת.

שימוש בכלי כמו Semrush או Screaming Frog יעזרו לך במציאת קישורים שבורים, טקסט חסר, תוכן כפול, וגורמים אחרים שיכולים לפגוע בדירוג האתר שלך. לאחר שתקבע אילו שינויים יש לבצע, תוכל להמשיך ולבצע שיפורים, שלא רק יעזרו בחיפוש של Google וישפרו את הדירוגים האורגניים שלך, אלא גם יהפוך את האתר שלך ידידותי יותר למשתמשים ויעודד אותם להישאר ולבצע פעולות נוספות.

כמו שפתחתי, עולם הדיגיטל הוא דינאמי ומשתנה במהירות מטורפת, כדי להיות טוב צריך לרוץ מהר מאוד ולהשאר בקצב של כולם, לפתוח את הראש ולהסתכל מה קורה סביבך, תמיד לחקור את המתחרים שלך ולראות מה הם שינו ומדוע. בהצלחה!

אהבתם? תשתפו את המאמר כדי שהמידע יגיע לעוד אנשים שרוצים ללמוד קידום אתרים.

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי